søndag den 17. april 2011

Thomas Rode er min helt

Her til eftermiddag har jeg set et par udsendelser i programrækken 4-Stjerners Rejse som sendes på Kanal 5. Programmets hovedperson er stjernekokken Thomas Rode fra Kong Hans Kælder i København, og han har været så heldig at komme til Mauritius, hvor han udveksler kokke-tricks med de lokale kokke. Rode skal forsøge sig med de lokale råvarer, og de lokale på Mauritius som skal bedømme hans mad er ikke bange for at sige, hvis der er noget de ikke synes om.

Jeg synes, Thomas Rode har en utrolig god stil. Han taler pænt til folk, og forstår at lære fra sig på en behagelig måde. Det er virkelig en fornøjelse at se ham på skærmen, og man kan mærke, at han altid er i godt humør. Derudover så det ud til at være noget virkelig lækker mad som Thomas Rode tilberedte, og jeg kunne i hvert fald ikke undgå at blive sulten, mens jeg så programmet. Der var den ene lækre ret efter den anden samt smukke naturlige omgivelser, og for en stund drømte jeg mig ned på Mauritius, hvor 4-Stjerners Rejse var optaget.

Efter at jeg nu i et par timer har siddet og set stjernekokken Rode trylle i køkkenet, har jeg besluttet mig for, at jeg vil prøve at smage noget af hans mad, så en dag hvor jeg har spenderbukserne på, så inviterer jeg sgu kæresten en tur på Kong Hans og nyder en god middag med noget dejlig vin til. Stor tak til Thomas Rode herfra for hans behagelige stil. Det er altid en fornøjelse at se ham på skærmen, og jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at Thomas Rode er min helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar